Ben jij op zoek naar een stageplek waar je niet alleen ervaring opdoet, maar ook een leuke tijd beleeft? Dan is een stage bij het Sidekix Contact Center iets voor jou! Want het serviceteam heeft ook dit jaar plek voor een gemotiveerde Contact Center Stagiair.
Share
WAT GA JE doen als
MEEWERKEND LEAD AGENT?
Als Contact Center Stagiair leer je meer over service en relatiebeheer. De focus ligt op klanttevredenheid, zodat jij aan het eind van je stage alle kwaliteiten beheerst die een Contact Center Medewerker nodig heeft.
Je wordt tijdens je stageperiode begeleid door een teamleider. Hij/zij leert jou de fijne kneepjes van het vak en staat klaar om je te adviseren. Ook ben je volwaardig onderdeel van het team en maak je van dichtbij mee hoe het bedrijfsleven werkt.
- het aansturen van je team. Dit doe je samen met de teamleider;
- het inwerken van nieuwe collega’s;
- inbound klantcontact werkzaamheden om mensen te helpen met zaken als bestellingen, abonnementen, bezorgingen en orders;
- outbound klantcontact werkzaamheden, waarbij je warme acquisities belt voor het maken van afspraken;
- het uitvoeren van zowel online als offline communicatie;
- het maken van een dagelijkse werkverdeling;
- actief meedenken over eventuele verbeteringen in onze dienstverlening.
Het Sidekix Contact Center is continu haar dienstverlening aan het uitbreiden. Zo blijven we scherp op onze werkprocessen en houden we onze ogen open voor relevante trends en ontwikkelingen.

Wie zoekt Sidekix
Voor deze functie?
Sociaal, meedenkend en klaar voor een uitdaging: dat ben jij in een notendop! Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en servicegerichte collega. Iemand die klaar is om de volgende stap in zijn/haar carrière te zetten en zijn/haar eerdere ervaringen te gebruiken voor de verdere ontwikkeling van het Sidekix Contact Center. Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en passie voor het vak kunnen hierbij niet ontbreken. Wij zoeken daarom iemand die:
- werkt en denkt op minimaal mbo 4-niveau;
- een goede beheersing heeft van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
- goed kan samenwerken en graag collega’s helpt verder te ontwikkelen;
- op een positieve manier sturing kan geven en goed feedback kan geven;
- positief is ingesteld en oplossingsgericht te werk gaat;
- flexibel inzetbaar is en bereid één of enkele dagen in de avonden te werken;
- houdt van een uitdaging;
- graag wil werken in een gezellig team.
Wat mag jij van
Sidekix verwachten?
Het Sidekix Contact Center biedt jou een werkomgeving waarin je écht jezelf kunt zijn. We stimuleren jouw professionele en persoonlijke groei, waardoor jij niet alleen het beste uit jezelf kunt halen, maar ook een waardevolle bijdrage kan leveren aan de groei van Sidekix. Daarnaast geniet je van aantrekkelijke (secundaire) arbeidsvoorwaarden, zoals:
- een functie voor minimaal 32 uur en maximaal 40 uur per week;
- een marktconform salaris;
- 27 verlofdagen;
- reiskostenvergoeding;
- sport- en fitnesskorting via het fitnessplan van Sidekix
- de fietsregeling van Sidekix;
- coaching en begeleiding;
- pensioensregeling;
- gezellige vrijdagmiddagborrels.
Wanneer we gaan samenwerken dan starten we met een tijdelijk dienstverband, met het doel om een langdurige samenwerking aan te gaan. Wanneer je ambitie hebt dan kun je op termijn een bredere ontwikkeling doormaken. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en mogelijkheden om door te groeien.
Ben jij de nieuwe collega die wij zoeken? Mooi! Dan ziet Hans van der Horst, manager Contact Center, jouw motivatie en CV graag verschijnen. Klik op de gele knop om direct te solliciteren. Acquisitie op deze vacature wordt niet op prijs gesteld.